Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een tas bestellen?
Bestellen is eenvoudig! Kies je favoriete tas en vul het bestelformulier in. Je ontvangt een bevestiging per email zodra je bestelling is geplaatst.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een track & trace-code om je bestelling te volgen.
Zijn alle tassen hetzelfde?
De tassen van Miraaz zijn unieke exemplaren. Elk item is met zorg geselecteerd en met de hand gemaakt. De stoffen zijn in beperkte voorraad, waardoor ervan elke tassensoort maar weinig exemplaren zijn. De afwerking in de stoffen zorgt ervoor dat de patronen van elke tassensoort anders is. Dat maakt jouw tas zo bijzonder!
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Je ontvangt een betaallink om het bedrag over te maken.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb betaald?
Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze mogelijk nog aanpassen als de gewenste tas nog op voorraad is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb betaald?
Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze mogelijk nog aanpassen als de gewenste tas nog op voorraad is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.
De kleur ziet er anders uit dan op de foto. Hoe kan dat?
We doen onze uiterste best om de kleuren zo realistisch mogelijk weer te geven. Toch kan het beeldscherm van je apparaat kleuren iets anders tonen. De tassen worden vastgelegd door een professionele fashionfotograaf.